~Just euphoric~

ROMA este un oras frumos
mai ales daca
este citit pe dos: AMOR.

 

Cred ca sunt indragostita… Spun cred fiindca nici macar eu nu stiu ce simt, dar mi-ar placea ca pentru o perioada necunoscuta de timp sa ma las purtata de val… :X

Avand la dispozitie o ora monotona de franceza am avut timp sa scriu o poezie. Din punctul meu de vedere este… ei bine… aaaa… nu cine stie ce, ca sa spun asa… dar ehhh, ma mai paraseste si pe mine inspiratia din cand in cand… =))))

De-as putea da timpul inapoi
As forta acele ceasornicului sa se-ntoarca
Si cu o forta inimaginabila
As schimba a mea soarta.

M-as lasa dusa de val
In oceanul destinului
Si l-as lasa sa se infrupte din mine
In mijlocul festinului.

M-as inalta la cer cu gandul,
Cu sperante, cu visuri, cu dorinte,
L-as chema langa mine
Si-as planta ale iubirii seminte.

Dar timpul,
Intr-o singura directie se-ndreapta,
Iar pasul sau grabit
Pe mine nu m-asteapta.

Spune și tu ce crezi

