~DA sau NU?~

Acum cateva zile stateam plictisita si ma uitam pe fereastra cand am primit o veste bomba. Initial credeam ca destinul incerca sa-si bata joc de mine, dar apoi m-am tot hotarat si razgandit si hotarat si razgandit… si am ajuns la o concluzie. Dar intai sa va spun despre ce e vorba: despre un baiat desigur =)) Ei bine povestea e foarte luuunga si foarte complicata ca sa incapa aici intr-un singur post…

Ei bine, revenind la oile noastre cum zic batranii [Doamne, ce ma distreaza expresia =))] m-am hotarat sa-l sun. Am pus mana pe telefon vrand sa apas tasta Apelare, dar degetul nu voia nicicum sa se miste. Ma tot intrebam daca e bine: bine sa trag de situatie, bine sa calc pe amintiri, bine sa redeschid acel capitol din viata mea. In acel moment mi-au venit in minte trei intrebari, bizare dupa parerea mea, dar totusi… folositoare in situatia mea:

Am curajul s-o fac? [ma refer la sunat desigur :)]

NU , mi-am raspuns.

Vreau s-o fac?

DA.

Am s-o fac?

Ei bine, la aceasta intrebare nu am sa va spun ce am raspuns, dar raspunsul pe care l-am dat a fost cel bun. Uneori nu te poti lua dupa ce fac si ce nu altii, ci trebuie sa iti dai seama ce trebuie tu sa faci. Mai ales cand e vorba de dragoste. Iar eu sunt mandra ca mi-am dat intr-un final seama de asta =))

2 Comments

  1. imi place cum ai scris si pe langa asta,stiu si la cine te referi!!!
    imi place mult partea cu “Uneori nu te poti lua dupa ce fac si ce nu altii, ci trebuie sa iti dai seama ce trebuie tu sa faci.”…:*:)

Spune și tu ce crezi

