~Nu ai cum sa pierzi ceva ce nu ai avut niciodata.~

                               “Nu ai cum sa pierzi ceva ce nu ai avut niciodata.”

Am gasit aceasta fraza pe un alt blog si m-a pus pe ganduri. De ce oare trebuie sa fie atat de complicat?! Fiindca altfel isi pierde magia? …

Uneori o simpla privire valoreaza mai mult decat o mie de cuvinte. Si pot jura ca a fost real, ca nu a fost doar o simpla iluzie. Si daca a fost o iluzie ce conteaza? Chiar conteaza? Conteaza cu adevarat?

Da.

“ Nu știu ce vrei, dar îmi placi. Nu pleca te rog. Ești doar o iluzie, dar iluziile îmi răsfoiesc jurnalul destinului. “ (Atractie, Elena Costea)

Exact asta cred. Exact asta gandesc. Dar inca nu stiu exact ce anume vreau…

Te vreau pe tine…

Nu… Ba da… NU! De ce sa calc pe amintiri? De ce sa le distrug? De ce sa le patez?

Tot ce a fost face parte din istorie, iar eu in acest moment trebuie sa ma concentrez pe prezent; prezentul in care tu nu existi, desi mi-as dori sa o faci… Da. Trebuie sa ma concetrez pe prezent si sa realizez cu adevarat daca vreau sau nu sa faci parte din viitorul meu.

Some music:

 

Spune și tu ce crezi

