~Interior~

“Un barbat de succes este acela care face mai multi bani decat poate cheltui sotia sa. O femeie de succes este aceea care face rost de un asemenea barbat.”    Lana Turner

Trebuie sa recunoasteti ca citatul este nostim, dar in acelasi timp… adevarat. =))

                            Pagina de jurnal

Stateam pe patul meu, singura, ‘inchisa’ intre patru pereti si priveam in gol. Imi puneam in minte intrebari de genul “Cine sunt eu?” sau “Ce rost am eu pe aceasta lume?”. Ma intrebam de asemenea daca exista destin sau e doar o fantezie totul. Ma intrebam daca exista dragoste, avand in vedere ca ura exista. Imi puneam tot felul de intrebari aiurea, cotrobaind in fiecare coltisor al mintii dupa raspuns.

Imi doream sa ma desprind de aceasta lume, sa nu mai simt iubire, ura, bucurie, dezamagire… intr-un cuvant sentimente. Imi doream sa ma transform in nisipul unei clepsidre ori sa parasesc universul ce se intindea la picioarele mele; sa ma pierd de lumea pacatoasa a oamenilor si nici eu sa nu mai fiu unul dintre ei; sa ma refugiez pe Pluto, sa inchid ochii si sa ma pierd intr-o lume a imaginatiei mele ce sfideaza toate legile fizicii si ale chimiei…

Si, totusi, ceva ma tinea la propriu, cu picioarele pe pamant; o vraja puternica ce nu putea fi inteleasa nici de Pitagora, Arhimede sau Einstein…  ci doar de inima mea care o ia la goana de fiecare data cand te vad…

 

Spune și tu ce crezi

