~Pain…~

“Inima simte lucruri pe care ochii nu le pot vedea si stie lucruri pe care mintea nu le poate intelege.”     Robert Vallet

Intr-adevar mintea mea nu a inteles niciodata de ce l-am ales pe EL; nci macar eu nu am inteles. Dar am avut incredere ca sentimentele nu ma vor trada si am avut incredere ca el putea sa ma faca fericita, asa cum nu fusesem niciodata cu adevarat. Acum, privind spre trecut imi dau seama cate tampenii am reusit sa fac – tampenii din dragoste.

M-am increzut cu toata fiinta mea in zicala “Mai bine regreti ce ai facut decat sa regreti ce nu ai facut.” . O parte din mine inca ii da dreptate, dar cealalta parte crede exact contrariul; crede ca ar fi fost mai bine sa nu fac nimic. Dar daca nu as fi facut nimic, pe de o parte toata acea fericire ar fi fost irosita, dar pe de alta parte probabil nu as fi suferit atat…

Ba da. As fi suferit. As fi facut-o fiindca nu as fi ascultat zicala, fiindca nu i-as fi dat o sansa. Imi era clar ca fericirea acea scurta era la fel de puternica si inevitabila precum suferinta ce a urmat.

1 Comment

  1. As vrea sa las un comentariu coerent dar nu pot. E asa patrunzator ce-ai scris tu, poate pentru ca si eu trec acum prin ceva asemanator, doar ca am de gand sa nu sufar, pentru ca durerea mea nu-l intereseaza pe El. Pupici Deea:*

Spune și tu ce crezi

