~Daca viata ta ar fi un film…~

Te-ai gandit vreodata la viata ta ca la un film? Nu? Ei bine, eu am facut-o. Pare ciudat, stiu, dar in acelasi timp e interesant sa privesti totul dintr-un alt unghi; sa iti imaginezi ca fiecare moment – fericit sau trist – din viata ta e o parte dintr-un film. Si ajungi, intr-un final, sa te intrebi cum va fi sfarsitul filmului, daca va fi un happy-end sau nu.

Dar ar mai fi o intrebare: Daca viata ta ar fi un film, cum s-ar numi filmul? Suna interesant, nu? Te pune pe ganduri…

Daca viata mea ar fi un film s-ar numi cu siguranta “Adevar sau provocare”. De ce? Poate pentru ca totul mi s-a parut ca o provocare careia trebuie sa ii fac fata si pentru ca mereu a aparut ceva nou, un adevar, pe care trebuia sa il accept… De cand m-am gandit prima data la intrebarea asta am stiut ca asta ar fi titlul potrivit =))

Dar fiecare percepe viata sa altfel si ii trec alte titluri prin minte.

Daca viata ta ar fi un film, cum s-ar numi?

5 Comments

  1. Suntem actori principali in filmul nostru, nu cunoastem ceea ce inseamna dublajul, personajele episodice sau secundare si asta pentru ca atunci cand vine vorba de o situatie buna sau rea creierul se gandeste la persoana sa, la persoana ta, insa inima e cea care se gandeste si la cei din jur. Daca ar fi sa ne gandim la viata noastra ca la un film am putea realiza faptul ca jucam toate rolurile in toate filmele. Viata noastra depinde de vietile altora si tot asa. Mergem cu un prieten in oras, iar acel prieten este impuscat, el este personaj principal noi doar secundar, ba nu, doar martori la acel incident.
    Deci, daca viata mea ar fi un film, cum s-ar numi? Ei bine as putea spune ca in fiecare perioada a vietii acel film ar fi pus in scena sub alte nume, “Copilarie – viata fara griji”, “Adolescenta – tulburari de personalitate” “Maturitate – viata asa cum e”, “Batranete – maturitate absoluta”, “Moarte – stop cadru”.
    Frumos articol, ar fi trebuit sa-l dezvolti mai mult, si stiu sigur ca ai idei pe acest subiect; ceea ce ai inceput tu e pura filozofie. Un inceput frumos :D

  2. De multe ori m-am gandit la asta si credema sunt oameni ca traiesc viata ca si cum ar fi niste personaje si chiar imaginandu-si sfasitul…filmul meu s-ar numi”Viata mai mult decat o colectie de momente”

Spune și tu ce crezi

