~I wanna be happy :)~

Mi-am dat seama ieri cate tampenii poate face un om disperat, care pur si simplu, dintr-o incapatanare fara margini, nu vrea sa uite trecutul. Mdaa… e vorba despre mine… Dar, cu ajutorul prietenilor, am revenit cu picioarele pe pamant. SPER =))

Anyway, mi-am mai dat seama si ca o persoana care nu poate trece peste trecut nu are sanse la un viitor fericit. Sau ceva de genul… Si da, stiu ca e mai mult replica dinaceea filozofica, dar trebuie sa recunosc ca e adevarata. Si in plus, cine nu vrea sa fie fericit in viata?

Un mic banc pentru a le inveseli ziua celor cu fete tristi :P :

Scufita Rosie:
– Bunico, de ce ai ochii atat de mari?
– Bunico, de ce ai urechile atat de mari?
– Bunico, de ce ai dintii atat de mari?
Bunica:
– Hai, gata, ca ma enervezi. Pune lupa aia pe masa si cara-te la maica-ta!

 

5 Comments

  1. frumos post – si banuiesc ca erai sigura ca iti voi scrie un comentariu …dar am o intrebare…tu esti sigura ca acea persoana nu poate trece peste trecut? sau pur si simplu stie anumite lucruri si se tine departe de ele?
    mi-a placut mult bancul =))

Spune și tu ce crezi

