~Life like a book~

Nimic nu se compara cu o zi monotona de scoala… Viata poate parea ca o carte. Dar pot spune cu exactitate ca, in cartea mea s-a strecurat de mult nebunia printre pagini. De ce, poate ca va intrebati. Exista intrebari care nu isi gasesc vreodata raspunsul. Aceasta ar putea fi una dintre ele, dar de cateva sute de ani, de cand biologii au descoperit hormonii si pubertatea, nebunia adolescentina nu mai e atat de anormala.

In mod sigur credeti ca sunt indragostita, cu capul in nori si vazand totul in roz. Dar nu, nu acesta e motivul (nu ca nu as fi =)) ). Am renuntat de mult in a mai crede in basme, dragoste adevarata sau happy-end de genul: tipa ramane cu tipu’ si toti traiesc fericiti pana la adanci batraneti. NU. Adevarul e ca nu merita sa-ti faci sperante de prin adolescenta cu tipul respectiv, de pilda ce veti face peste cativa ani? sau, veti merge la aceeasi facultate? sau, cea mai des gandita: ne vom casatori? Nu are sens sa negati ca nu ati gandit niciodata aceste intrebari fiindca tot ce veti reusi sa faceti e sa va mintiti pe voi insiva.

Anyway, stiu ca am spus mai sus ca nu mai cred in dragoste adevarata sau happy-end, dar asta nu inseamna ca GATA, am terminat cu baietii. In nici un caz =)) Ceea ce am vrut sa spun e ca sunt decisa sa incep un alt capitol al vietii mele, iar acest an scolar imi da posibilitatea si libertatea necesara.

“Sunt unii care se nasc mareti, iar altii care-si cuceresc maretia.”        Shakespeare

Spune și tu ce crezi

