~Frig+ciocolata calda=un nou post pe blog~

“Daca nu esti pregatit pentru tot, nu esti pregatit pentru nimic.”    Paul Auster

Credeti-ma, fraza e adevarata! Am trait-o pe pielea mea =))

E octombrie si totusi e atat de frig incat te intrebi daca nu cumva a venit iarna. Intr-un fel e bine, dar sunt o multime de dezavantaje: nu mai poti iesi afara cu prietenii la un suc, poate doar la o ciocolata calda inarmata cu o geaca groasa.

Cu o cana mare de ciocolata calda, chiar fierbinte am inceput sa scriu pe acest blog. Nu am ce face? Probabil. Sau poate doar simt nevoia de a imi impartasi gandurile cu cineva. Despre ce va fi acest post? Nu am nici cea mai vaga idee. Tot ce stiu este ca am inceput sa scriu…

La inceputul anului credeam ca totul va merge prost, ca va fi un dezastru… sau cel putin asa imi amintesc. Dar in acelasi timp visam la acel nou inceput de care aveam nevoie. Nu stiu de ce, dar era o vreme cand credeam ca daca ma gandeam ca un lucru nu va merge bine sau ca va un dezastru etc… pe scurt, credeam ca daca gandesc negativ lucrurile vor merge bine, intr-un sens pozitiv. De unde aceasta gandire ciudata a mea? Nu am nici cea mai vaga idee. Dar cert e ca m-a convins ca functioneaza. =))

Iar acum, dupa ce am inceput sa ma obisnuiesc cu lucrurile am realizat ca aveam dreptate din toate punctele de vedere… sau macar majoritatea: unu, toate au mers bine, exact cum ma asteptam daca gandesc opusul; doi: chiar
aveam nevoie de acest nou inceput. Daca as fi stiut mai devreme cat ma va bucura sa scap de acea povara de pe umeri poate ca as fi incercat sa aduc mai repede acest inceput, dar dupa cum bine stiti, nu poti hotara tu destinul destinului. Ar fi si culmea. Asa ca tot ce poti sa faci e sa te lasi purtat de nebunia acestuia, traind clipe intense de fericire, urmate indeaproape de abisuri de tristete si tot asa. Poate ca reuseam insfarsit sa inteleg cum era ciclul vietii sau poate ca e doar o parere din mintea mea, iar peste ani cand voi citi acest post voi incepe sa rad de cat de prostuta eram cand il scrisesem. Dar acum nu e atat de imporatnt viitorul pe cat e de important prezentul.

Spune și tu ce crezi

