~I need your love~

“I NEED LOVE. I NEED THE THING THAT HAPPENS WHEN YOUR BRAIN SHUTS OFF AND YOUR HEART TURNS ON.”

Nu stiu ce as mai putea spune pe langa asta. Unele lucruri se pot rezuma in doua fraze. :)

Stiu ca nu am mai pus de mult muzica, so:

Pain, without love
Pain, I can’t get enough
Pain, I like it rough
‘Cause I’d rather feel pain than nothing at all

Analizez de cateva zile acel ultim vers “‘Cause I’d rather feel pain than nothing at all” si inca ma intreb daca e chiar asa. Unii ar spune ca nu, fiindca le este teama sa simta acea durere insuportabila. Si, de fapt, cine chiar vrea sa sufere de buna voie, din dragoste? Altii ar spune ca da, fiindca prin sentimente ne diferentiem noi. Fiindca fara ele am fi niste ambalaje goale. Intr-un final, am ajuns la concluzia ca sunt de acord cu versul. Fiindca, de cele mai multe ori, durerea mi-a alimentat dorinta de a scrie. Fiindca ea m-a ajutat sa fiu mai puternica si sa merg mai departe. Fiindca fara ea nu ar mai exista acea placere intensa atunci cand esti fericit.

5 Comments

  1. Deci chiar ai pus melodia. Si eu am analizat versurile ceva vreme, dar nu am ajuns decat la concluzia ca imi place Three Days Grace si ca ma regasesc in piesa … in medie vreo 3 minute pe zi(trei minute in care o ascult si apoi imi trece). Oricum, sper sa scrii in continuare.

  2. Eu unu ascultam Skillet si Three Days Grace, Nickelback :X, Simple Plan etc, (Nu ii mai enumar ca sunt prea multe :)) ) atunci cand simteam ceea ce descri tu pe aici. Oricum anu asta am lasat deoparte sentimentele, aproape in totalitate. Nu stiu de ce, dar incep sa cred ca suferinta in dragoste e cea mai buna moarte chinuitoare pentru un suflet patimas de durere. A trebuit sa las creieru sa gandeasca in locul inimii si inima sa taca si sa rabde :)) cu toate ca mai sopteste din cand in cand. Asta e. Nu ne putem opri din iubire. unii dintre noi suntem prea romantici, punem prea mult suflet, iubim fara sa ne dam seama si cand o facem avem impresia ca ceilalti sunt orbi si numai noi purtam perechea de ochelari care trebui. Inca n-ai scapat de regrete :|

    • nu, din pacate inca nam scapat de regrete :( Si imi pare rau sa aud ca ai renuntat la sentimente. Eu nu stiu daca as fi in stare sa o fac in totalitate nici daca as vrea… Uneori am totusi impresia ca merita sa suferi pentru acele putine clipe de fericire… Alteori nu =]] Dar m-am obisnuit deja. Sper totusi ca nu te vei opri si din scris. Fiindca nu merita sa irosesti un talent ca al tau :)

      P.S.: Si eu ador Skillet(mai ales melodia Hero), Three Days Grace si Sum 41 :)

Spune și tu ce crezi

