~Smiling :) ~

“Astazi e prima zi din restul vietii tale.”             Inscriptie anonima pe o banca din Central Park                

 

                                    Pagina de jurnal:

Inaintam pe strazile aglomerate ale orasului. Masinile isi continuau agitatia monotona si zilnica, parand niste albine intr-un stup. Oamenii din jurul meu erau la fel: unii agitati, grabiti, uitand sa priveasca in jur, sa isi dechida sufletul si, macar pentru o clipa, sa se bucure de viata. Altii, din contra, erau plictisiti, obositi, satui de viata. 

Undeva intre visare cu ochii deschisi si a trece strada, l-am vazut. Parea, in momentul acela, o umbra difuza, dar care totusi, in marea aceea de oameni care uitau sa se bucure de acea zi, el zambea. Mi-as fi dorit sa nu fie atat de departe, mi-as fi dorit sa il salut, sa il vad mai de aproape. Trecuse atat de mult timp de cand ochii nostrii nu s-au mai privit incat aproape ca uitasem nuanta ciocolatie a ochilor sai. Aproape.

M-am multumit, totusi, sa merg mai departe cu zambetul pe buze stiind ca eram cel putin doi oameni in aceasta lume care se bucurau de acea zi.

3 Comments

Spune și tu ce crezi

