~Prietenul nevazut~

E seara si nu stiu ce altceva as putea face in afara de a pierde vremea pe blog. Nu am idei, iar singurul lucru care imi trece prin minte este sa va las sa trageti cu ochiul pe inca una din paginile jurnalului meu :)

                                                Pagina de jurnal

Astazi mi-am pus problema prieteniei. Nu, nu asta am vrut sa spun. Astazi, intr-un moment in care nu aveam altceva mai bun de facut decat sa stau intinsa pe pat uitandu-ma la pereti[felul meu de a lenevi in vacanta] mi-am facut mintal o lista cu cei mai buni prieteni ai mei si m-am intrebat care dintre ei imi sunt prieteni adevarati si care nu. Tot gandindu-ma la asta mi-am amintit de o persoana  pe care nu o trecusem, poate din neatentie, pe lista. Imediat ce mi-a trecut prin minte, m-am ridicat si m-am pus pe scris in jurnal. Am inceput:

Draga jurnalule,

Draga Y,

Iti multumesc pentru prietenia ce mi-ai aratat-o si mai ales pentru faptul ca mi-ai fost alaturi atunci cand am avut nevoie. Au fost uneori si certuri, dar nu exista prietenie adevarata fara asa ceva. De fapt, acum ca ma gandesc imi dau seama ca, chiar daca nu erai mereu acolo unde aveam nevoie de tine doar gandul ca exista cineva care ma sustine ma facea mai puternica atunci cand ma simteam distrusa; faptul ca m-ai impins odata de la spate si m-ai determinat sa fac ceva nou m-a ajutat de multe alte dati sa incerc singura ceva nou; probabil ca tie nici nu-ti trece prin minte de cate ori m-a ajutat doar faptul de a stii ca existi… Vreau sa stii ca pentru mine tu erai acolo si atunci cand, de fapt, nu erai si ca ma ajutai si atunci cand, de fapt, nu faceai nimic.

Stiu ca, probabil, habar nu ai de existenta acestui post sau ca, poate il citesti chiar acum, dar nu stii cui ii este destinat. Ei bine, eu l-am scris cu gandul la o singura persoana, dar acum, recitindu-l imi dau seama ca s-ar potrivi mai multora. Daca il citesti si imi esti prieten poti sa il consideri despre tine.

Multumesc pentru prietenie,

Emma

Spune și tu ce crezi

