~Dorinte~

Nu am mai postat de ceva vreme, iar asta pentru ca nu am gasit timp liber pentru asta, iar cand am gasit a intervenit, de fiecare data, altceva. Incepuse sa mi se faca dor de fictiune si de toate lucrurile din imaginatia mea care se zbateau sa iasa afara. Mi-am dat seama in acest ragaz de timp ca imi doresc multe; poate chiar prea multe. De fapt, cred ca imi doresc un alt fel de viata; imi doresc ca ceva sa se schimbe sau sa devina mai intens, mai energic. Dar nu stiu unde sa caut ca sa gasesc asa ceva. Am impresia ca toate vin la timpul lor, adica atunci cand te astepti mai putin. Si totusi, nu ma pot abtine sa nu imi extind gandurile si sa imi imaginez una si alta. Totul incepe atat de simplu…:  “Ce-ar fi daca…”. Iar de acolo totul o ia razna fiindca mintii mele ii place sa deformeze realitatea atat de mult incat nici extraterestrii nu ar putea-o numi realitate.

Spune și tu ce crezi

