~Happy B-day!~

A trecut un an de cand am inceput sa scriu pe acest blog, sa aberez, sa ma prostesc cu cuvintele, sa fiu eu insami, adica asa cum imi pot intotdeauna permite pe acest blog; a trecut un an de cand impart cu voi ideile mele, povestile si paginile de jurnal; a trecut un an de cand ma sustineti si ma incurajati sa scriu in continuare.

av-11.gifS-au intamplat multe in acest an, dar cel mai important lucru, cel care si-a lasat cel mai bine amprenta asupra mea, a fost faptul ca m-am maturizat. Nu ma refer la genul acela ridicol si prostesc prin care unii spun ca sunt maturi findca tot ce fac e sa fie seriosi si sa invete. NU. Eu m-am maturizat in felul meu, asa cum am facut-o intotdeauna: la mine nebunia aceasta de primavara a adus cu ea si un strop de rationament bine ascuns intr-un zambet larg cat China. Nu conteaza ce sau cine cred restul ca esti. Atata timp cat iti permiti sa iti formezi propria opinie asupra ta, pe care sa te bazezi si in care sa crezi, cu timpul, si restul o vor adopta.

Am recitit toate postarile mele de cand am inceput sa scriu pe acest blog si am realizat un lucru: ca pe tot parcusul anului am avut momente mai bune si momente mai proaste, evident, dar cu toate acestea le-am lasat si pe unele si pe altele in urma atunci cand incepea o noua zi, facand loc unei intamplari noi. Iar seara le povesteam :]]

In conluzie nu pot decat sa fiu fericita si mandra de realizarile mele din acest an. Un mare HAPPY B-DAY! pentru blogul care mi-a fost un bun sprijin pana si in momentele cand cadeam in prapastie, in ciuda faptului ca ma credeam deja pe fundul ei.

hapbirthdays.gif

Spune și tu ce crezi

