~Confuzie~

Apune soarele si, cu el, si un sentiment vag de confuzie. In acest timp fusesem in permanenta confuza fata de sentimentele mele. Ele erau cele care imi intorceau gandurile pe toate partile, care ma bagau in ceata si care imi induceau aceasta stare. Dar in acest moment nu mai sunt confuza. Acum sunt debusolata total. Habar nu am ce s-a intamplat in mine pana acum, dar mi-e teama de sentimentele noi care s-ar putea naste in urma ultimelor evenimente. Si totusi ce pot sa fac? Ce pot sa fac daca inima mea vrea din nou sa se indragosteasca?

5 Comments

  1. Hmm…Daca-mi permiti sa-ti analizez postarea, inima ta va vrea mereu sa se indragosteasca! :) Omul este o fiinta intr-o cautare continua a celuilalt suflet, a celeilalte persoane cu care sa-si imparta trairile, gandurile, intrebarile si raspunsurile. Dar parca fiecare iubire va fi din ce in ce mai puternica pana cand va fi gasita ultima, cea cu adevarat durabila pt tot restul vietii.

  2. Da..ai dreptate, creste si durerea o data cu intensitatea iubirii, dar trebuie sa consideri aceasta durere educationala!! trebuie sa invatam din greseli, sa nu le mai repetam in relatiile viitoare, de aceea fiecare relatie e din ce in ce mai buna; parca pentru ultima, cea mai frumoasa si puternica, merita sa suferim.

Spune și tu ce crezi

