~Zbor de primavara…~

Vi s-a intamplat vreodata sa fiti indragostiti, dar sa nu stiti de cine? Sa simtiti ca plutiti pe un nor de puf, dar sa nu stiti din ce cauza? E o nebunie totala, va spun! O nebunie totala… Ah, dar ce pot sa fac?

Absolut nimic. 

Dar oare vreau sa fac ceva? Nici macar eu nu stiu. Mi-e teama sa cad din nou in dragoste , dar daca asa vrea destinul sa se intample, nu am ce sa fac, nu am cum sa ma opun. Tot ce pot sa fac e sa ma asigur ca de data aceasta voi fi pregatita sa imi deschid aripile la timp si sa zbor…

“Gravitation is not responsable for people falling in love.”          Albert Einstein

4 Comments

  1. He, ce frumos, ai descris starea “aceea” de a zbura printre nori fara motiv. Aceleasi sentimente le am si eu zilele astea, dar la mine cu siguranta nu e vorba de dragoste;)).

    Teama vine din nesiguranta de a nu fi iubita la randul tau, pe care cel mai probabil o vei depasi cu timpul. Si-apoi, ori de cate ori, se va intampla, te va ajuta la dobandirea unor noi experiente, si amintiri.

Spune și tu ce crezi

