~Multumesc :)~

Nu am mai postat de mult. Fiindca nu am mai avut timp/inspiratie/idei. Dar mi s-a facut dor de acest blog. Asa ca pentru cei care imi citesc posturile, m-am intors!

A venit vara si cu ea si mult asteptata vacanta. Dar am impresia ca acest an scolar a trecut mult prea repede. Si cand ma gandesc ca la inceputul lui aveam atatea temeri si indoieli…

Am invatat multe in acest an. Am trecut prin multe. Am realizat cine iti sunt prieteni adevarati si cine nu. Am invatat sa trec peste anumite lucruri, sa le las in urma si sa nu imi mai bat caput cu ele. Dar nu as fi reusit toate acestea fara cei care tin cu adevarat la mine, fara prietenii adevaratati. Multumesc, sunteti cei mai buni! :)


1 Comment

Spune și tu ce crezi

