~Aparent, a plouat!~

E vara. Dar oare pe toti va incearca un sentiment confuz de dor ca si pe mine? Mi-e dor de toti si de toate… Ciudat, nuh? :]]

Si, am reinceput sa scriu in jurnal:

Pagina transpirata de jurnal

E cald. Atat de cald incat pana si jurnalul meu transpira. Adineauri m-a sunat o colega. Mi-a spus sa-mi iau umbrela. Umbrela? am intrebat-o surprinsa. Mi-a spus ca ploua. Eu eram afara, ce-i drept, ascunsa sub umbrele copacilor. Eu nu simt ploaia, i-am raspuns. M-a pus sa ma intorc acasa sa-mi iau umbrela si sa cutreieram orasul. Am urmat ordinele, desi o lene incurabila puse stapanire pe mine. Am luat umbrela si am iesit din casa auzind pe fundal expresia extrem de logica si stiintifica pentru aceasta ploaie misterioasa: Poate a transpirat soarele.

Am ras. Inca mai rad cand ma gandesc. In orice caz, nu ploua nici cand am iesit afara, nu a plouat toata ziua. Aparent numai colega mea simtise ploaia. Si da, stiu ca tu, tu despre care am scris aici, tragi acum cu ochiul in jurnalul meu. Nu-i frumos, sa stii! :P

4 Comments

Spune și tu ce crezi

