~Indecizie~

Pagina nelamurita de jurnal

“Cred că lumea a fost prea mare pentru mine. În schimb, o lume redusă la “doi” mi s-a părut ideală.”

 Dar acum ce as putea sa fac? Acum cand lumea mea e din nou mare, iar eu sunt mica, neputincioasa? Acum, cand parerea mea nu valoreaza nici macar 1%? Care e solutia? Sa ma ascund? Sa ma pierd intr-o alta lume formata din doi? Sau sa dau pieptul cu realitatea, sa o las sa ma manipuleze si sa imi decida viitorul?
Eu una nu stiu care varianta ar trebui sa o aleg. O parte din mine le vrea pe toate. Cealalta nu o vrea pe niciuna. Dar nu pot sa ascult de nici una din cele doua constiinte care se bat in mintea mea fiindca toate trei nu au cum sa existe, asa cum eu nu am cum sa exist fara nici una.

Spune și tu ce crezi

