~Basmul e o iluzie. Viata e o realitate~

In ultimele zile am stat si m-am gandit. Am reflectat in liniste la inutilitatea existentei mele, la tot ce a insemnat ea si la tot ce va insemna. Nu sunt decisa asupra lucrurilor pe care mi le doresc de la viitor, dar stiu ce nu doresc de la el. De fapt imi doresc o multime de lucruri sau, cel putin, asta e impresia mea. Dar cand stau sa ma gandesc asupra unei dorinte nu stiu ce as putea cere. Nu spun ca as avea de toate, dar uneori sunt impacata cu ceea ce am fara sa fie nevoie si de altceva. Sunt fericita; am tot ce imi doresc pe moment. Si totusi, fericirea mea se estompeaza si dispare intr-o ceata densa. Poti avea toate lucrurile din lume, daca nu ai cu cine sa le imparti, sunt initile. Asa simt si eu. Imi lipseste. El imi lipseste. Dar nu poti cere o persoana, trebuie sa o dobandesti. Nu poti astepta o eternitate crezand ca ea va veni singura la tine fara sa faci nimic asa cum vezi in basme. Viata nu e un basm, ci o realitate. Basmul e in imaginatia noastra si acolo va fi mereu. Nu va evada. Nu va evada decat dorinta ca el sa fie realitate.

3 Comments

Spune și tu ce crezi

