~Asteptare~

Astept. Acesta e cel mai greu lucru din lume: asteptarea. Am imresia ca au trecut secole de cand tot astept si mi-e teama ca vor mai trece. Nu mai suport! Stiu, eu intotdeauna spun ca daca vrei ceva cu adevarat trebuie sa lupti si nu sa stai cu mainile in san precum o printesica prostuta din basme.
Dar am facut deja mai multe decat m-as fi crezut in stare sa fac. Mi-am calcat pe un colt din onoare, am injunghiat timiditatea-mi drept in piept cu spada curajului si m-am aruncat intr-o groapa a carei adancimi nu o cunosc fara nici o parasuta. Si inca am impresia ca nu am facut destule. Dar ce as mai putea face atunci cand toata lumea incerca sa impiedice intalnirea noastra? Ce pot sa fac? Ce pot sa fac?

2 Comments

Spune și tu ce crezi

