~O siroposenie. Scrisoare catre tu~

ATENTIE! A se citi doar de cei cu glicemia scazuta! :]]

           Draga tu (tu care stiu ca nu vei citi asta niciodata fiindca nu stii de existenta acestui blog),

M-ai facut sa ma simt vie; m-ai facut sa simt ca traiesc cu adevarat. Stiu, suna probabil cliseic, dar daca asta simt nu pot spune altceva. Asadar, mi-am dat seama ca te iubesc. Stai, am spus eu cumva ca te iubesc?! Eu nu spun niciodata siroposenii cliseice de acest fel. Dar asta simt, asta gandesc. Te iubesc in feluri in care n-ar trebui; ne privim in feluri in care n-ar trebui. Vom avea o relatie interzisa? Nu, asa ceva nu! Sau poate…
Cum de s-au intamplat toate acestea atat de repede? Cum de il iubesc pe tipul gresit, nu pe tipul de care ma indragostisem. Pe acesta din urma il iubesc ca adolescenta; pe tine te iubesc ca om. E o mare diferenta, cel putin pentru mine. Pe el nu il voi iubi niciodata atat cat te iubesc pe tine; de tine nu am sa ma indragostesc niciodata asa cum m-am indragostit de el. E simplu; e complicat; e totul in joc: tu, eu si o poveste interzisa. As da orice ca asta sa fie un roman. Dar nu e; e viata.

Cu drag,
eu.

6 Comments

Spune și tu ce crezi

