~I’m back~

Stiu ca in ultima vreme a cam batut vantul pe acest blog. Asta fiindca am fost plecata o vreme pe la rude, pe la mare etc… Dar m-am intors :) Am primit o multime de lepse de la voi si pentru asta trebuie sa va multumesc. Va promit ca am sa ma apuc de ele in saptamana care vine. De asemenea am sa pun un nou capitol peste o saptamana si imi cer scuze pentru intarziere.

Pentru cei carora le-au lipsit poeziile mele, am postat una noua AICI. Sper sa va placa si nu uitati sa imi lasati o parere, va rog :)

3 Comments

Spune și tu ce crezi

