~Cred ca am sa astept pur si simplu sfarsitul lumii~

Nu mi-as fi putut imagina niciodata ca asta mi se poate intampla chiar mie. Sincer, nici acum nu sunt sigura de ceea ce se intampla. Dar un lucru e cert: iubesc o persoana cu care nu voi putea fi niciodata si sunt indragostita de o alta cu care nu as fi niciodata. Poate va ganditi ca e ciudat sa fie doua persoane implicate. Daca veti citi postul ASTA  poate veti intelege macar o parte din povestea pe care o traiesc.

Poate ar trebui sa renunt. Dar nu pot, desi, dupa parerea mea, lucrurile ar fi mult mai simple daca nu ar exista atatea piedici in calea indragostitilor, cum ar fi pozitia sociala, banii, familia, religia si multe alte ziduri in calea dragostei. Si acum, probabil, va intrebati care din ele sta in calea fericirii mele, nu-i asa? Ei bine, cumva, intr-un mod dubios, toate. Si nu stiu daca sa rad sau sa plang. Poate ar trebui sa le fac pe rand ca sa imi descarc nervii. Poate ar trebui sa caut pe altcineva, dar am impresia ca de orice persoana m-as indragosti tot n-as scapa de barierele acestea. Asa ca tot ce pot face e sa astept ca lumii sa nu-i mai pese de astfel de lucruri… Cu alte cuvinte sa raman un FOREVER ALONE. Asta sau sa imi fortez inima sa se reindragosteasca de un tip simplu cu care sa pot avea o relatie normala. Mda… de parca asa ceva ar exista. Cred ca am sa astept pur si simplu sfarsitul lumii.

4 Comments

  1. “Cred ca am sa astept pur si simplu sfarsitul lumii.” – m-a facut să rîd deoarece eu de o sumedenie de ori mi-am spus aceste cuvinte! Un FOREVER ALONE nu cred că e bine să rămii – de alfel nici nu cred că vei rămine ;) :) vei găsi totuși acel tip! :) Succese! (ohh și eu să găsesc acea tipă) Țin pumnii!

Spune și tu ce crezi

