~Trei sub o umbrela~

Imi caut inspiratia. Dar nu stiu pe unde se ascunde. Sub pat nu e.

Pagina stoarsa de jurnal

Azi a plouat. Cel putin in orasul meu, in care cu siguranta nu ploua “de trei ori pe saptamana”, dar in care atunci cand ploua ramai surprins. De ce? Pentru ca stirile din ziua precedenta ziceau ca va fi soare. 

Ei bine, a fost. Doar ca eu nu l-am prea putut vedea de norii aceia mari si cenusii si de picaturile abundente de apa care imi ajungeau in ochi. Am iesit cu chiu, cu vai pe usa scolii odata cu gigantica multime care forma restul scolii si care se ingramadeau ca sardinele intr-o conserva. Si cum am simtit aerul rece si picaturile de apa am stiut ca parul meu [pe care fix astazi mi-l intinsesem cu placa… prost moment, stiu] nu va mai apuca sa vada sfarsitul zilei cu aceasi frizura. Si cum nu aveam umbrela mi-am facut loc intre doua colege care imparteau una. 

Ei bine, sa nu cumva sa va inchipuiti ca restul povestii e fericita fiindca am gasit pe cineva cu umbrela. Fiindca acela a fost momentul cand am realizat ca nu incapem cu totul sub umbrela, asa ca biata de ea era trasa cand intr-o parte cand in alta. Iar ochii orasenilor atintiti asupra noastra nu au schimbat cursul povestii… Nu in bine.

Iar acum ma pun si imi storc hainele de apa… si amintirile in cautarea unei idei pentru un nou post…

5 Comments

  1. Vremea te ia mereu prin surprindere, nu? Şi totuşi, să împarţi o umbrelă cu alte două persoane e amuzant, deşi umbrela e trasă când într-o parte când în alta (şi cea mai norocoasă e cea care stă in mijloc, cu toate că trebuie să ţină umbrela), şi bineînţeles, cineva trebuie să ajungă acasă cu (cel puţin) o mânecă udă. Într-o zi ai să îţi aminteşti de asta şi-ai să râzi. Ei bine eu sper să îmi amintesc şi să cumpăr o umbrelă mai mare – una sub care să încapă şi mai multe persoane; cu cât mai mulţi cu atât mai bine. :)

Spune și tu ce crezi

