~Din nou el. Sau nu?~

Pagina inlacrimata de jurnal

Mi-am dat seama ca mi-am pierdut mintile pentru acel tip de abia astazi cand ma uitam pe fereastra si am vazut pe cineva care parea sa fie el. Dar ce cauta aici?! Ce cauta atat de aproape de mine, intr-un loc in care nu mai fusese de foarte mult timp?

In acel moment nu numai ca am lasat tot ce faceam balta, dar mi-am si schimbat hainele cu o viteza uluitoare si am mers afara. Mi-am facut curaj si am inaintat spre acel loc remarcandu-i tenisii pe care ii cunosteam foarte bine, remarcandu-i pantalonii negrii pe care ii purtase de atatea ori, remarcandu-i tricoul mult cunoscut. Am inaintat. Dar cand s-a intors spre mine am ramas perplexa. Emotiile m-au invadat si mai ca nu am inceput sa plang. Am facut stanga-mprejur si am tulit-o. Nu era el. Acum ca ma gandesc la asta nici nu avea cum sa fie el, dar seamna ataaaat de mult…

Iar acum stau si scriu in jurnal. Scriu despre el, despre singurul lucru care imi traverseaza mintea.

Spune și tu ce crezi

