~Planuri neplanificate~

732df7f606b6984ef9cb8999cb8bd8d993b81d27_m_largeA inceput scoala. Stiu, ar trebui sa fiu trista, morocanoasa etc, dar nu sunt. Sunt doar obosita… am ras prea mult. Asta ar putea fi intr-adevar o problema daca voi continua tot asa, dar banuiesc ca asta sunt eu si ca mai bine rad decat sa stau bosumflata, nuh? Mda… De parca eu sunt bosumflata vreodata…

In fine, ziua voastra cum a fost? Sper ca ati fost macar pe jumatate la fel de binedispusi pe cat am fost eu. Si, va rog, nu aruncati cu rosii cand va spun ca eu chiar gasesc multe parti bune in faptul ca a inceput scoala… Nu materiile, temele sau testele, fireste. N-am inebunit inca. Nu intr-atat. Dar imi era dor de colegi, de aceia pe care nu i-am vazut toata vacanta.

Si voiam o schimbare. In fond e un an nou, nuh? Ar putea sa se intample orice anul asta. De fapt, deja s-au intamplat destul de multe, dar nu are sens sa ma gandesc la ce a fost. Imi folosesc timpul pentru a ma gandi la ce urmeaza. Nu imi fac planuri fiindca stiu ca lucrurile decurg mult mai bine cand nu le planific. Ma concentrez pe prezent, pe momentul acesta. Si deschid larg ochii, caci vreau sa vad totul, nu vreau sa clipesc, sa pierd o eternitate din crudul “et caetera”. Anul acesta va fi special, presimt. In fond, e al 13-lea an din mileniul acesta, iar 13 e numarul meu cu noroc. :)

Spune și tu ce crezi

