~Vopsea~

cool-paint-paints-pretty-water-Favim.com-423110Cineva mi-a spus ca pomii sunt albastri. Nu l-am crezut. Dar mi-a tot repetat si am inceput sa ma gandesc ca poate pomii chiar sunt albastri. Asa ca a trebuit sa verific. Si am verificat. Erau albastri. Chiar erau albastri. Cel putin asa i-am vazut in acea seara, pe bezna aceea. Poate mi s-a parut, dar asa i-am vazut. Am zambit. Erau frumosi. In zilele urmatoare toata lumea a stiut ca pomii sunt albastri. Toata lumea i-a considerat frumosi, toti vorbeau despre ei.

Dar intr-o zi a plouat. Nu mai plouase de mult.  Dupa ce ploaia s-a sfarsit m-am dus in parc sa vad copacii. Dar tot albastrul se prelinse in baltoace de vopsea la baza lor, inecandu-le radacinile. Cineva se jucase cu culorile.  In acel moment mi-am dat seama ca poate pomii aceia nu aveau nevoie de culoarea albastra ca sa arate bine, le statea foarte bine verzi. Le statea poate chiar mai bine verzi. Numai ca privind mai indeaproape frunzele am realizat ca multe erau vestejite. Probabil din cauza vopselei. Probabil nu vor mai fi niciodata verzi.

Dar imi doresc sa fie din nou verzi. Stiu ca vopseaua a stricat totul, dar nu se poate oare repara? E prea tarziu? Iar daca e prea tarziu pentru verde, un nou strat de albastru nu ar arata mai bine?

1 Comment

Spune și tu ce crezi

