~I’m back~

529612_365128883592231_575828270_nBate vantul pe aici. Stiu ca nu am mai scris nimic de ceva vreme. Poate din lipsa de chef. Poate din lipsa de inspiratie. Poate. M-a tot intrebat lumea daca am de gand sa parasesc blogul, sa il las in paragina dupa ce am reusit sa strang atat de multi cititori fideli. Si m-am gandit o vreme, dar am ajuns la concluzia ca nu pot parasi singurul loc care e si a fost intotdeauna doar al meu. In fond, datorita lui am trecut peste multe situatii dificile, datorita lui am cunoscut oameni noi, diferiti, interesanti, datorita lui am reusit sa scap de nervii din clasa a VIII – a, pe cand se apropia grandiosul examen.

Asa ca am ajuns la concluzia ca nu pot sa il parasesc. Si iata-ma scriind din nou [nu ca m-as fi oprit vreodata, dar ma refer scriind din nou pe ACEST blog].

Asa ca m-am intors. Si sper ca au mai ramas cititori doritori de posturi noi din partea mea. Iar daca nu, nu conteaza. Nu am scris niciodata pentru public. Am scris pentru mine.

“Mai bine sa scrii pentru tine si sa nu ai public, decat sa scrii pentru public si sa nu ai sine.”             Cyril Vernon Connolly

Spune și tu ce crezi

