~Hello Spring!~

hello_spring_by_snowflake20-d3cco0bA venit primavara. Motiv de bucurie. Pe naiba. A fost o zi, O ZI, una singura in care a fost soare. Atat. E aprilie. Mda… senzatie de deja-vu.
Whatever.
Nu pot sa zic ca nu a fost o zi draguta. Ce poate fi mai placut decat o iesire cu fetele prietenii la un suc, la o vata lipicioasa pe bat si la un joc de ping pong cu insulte? In fond, viata e scurta si trebuie sa iti faci timp sa traiesti totul. Caci ceea ce nu traiesti la timp nu mai traiesti niciodata, asa-i Octavian Paler? In fine, ca tot unitar a fost chiar fain. M-am simtit bine, am motiv sa imi stropesc jurnalul cu cerneala. Oricum nu am mai facut-o de mult. Dupa parerea lui, viata mea s-a incheiat in 3 iulie 2012. Eh, dar ce stie el?

“Simt o dorinţă nebună să mă îndrăgostesc din nou.”       Sveva Casati Modignani

2 Comments

Spune și tu ce crezi

