~Happy Anniversary!~

Nu pot sa cred ca am uitat de aniversarea blogului! Daca nu imi amintea WordPress-ul nici nu as fi scris acest post. So, thank you, WordPress!

551548_368530443252075_1639444000_nAu trecut 2 ani. Au trecut extrem de repede. As scrie un post lacrimogen si nostalgic, dar nu prea sunt in dispozitia necesara pentru asa ceva. Asa ca m-am gandit sa va las cateva link-uri spre posturi vechi de pe acest blog:

~Mate, mate si iar mate!!!~
~Summer has just begun~
~Clipe de fericire~
~Realitate sau fictiune?~
~Bored… or not!~
~Intalnire cu trecutul~
~Sfarsit de drum~
~Smiling :) ~
~Abis~
~Happy B-day!~
~Basmul e o iluzie. Viata e o realitate~
~O siroposenie. Scrisoare catre tu~
~Unde ar fi farmecul fericirii daca numai ea ar fi posibila?~
~Traieste-ti visul, nu doar visa la el~
~Cred ca am sa astept pur si simplu sfarsitul lumii~
~Trei sub o umbrela~
~Lumea asta se dezvolta…Apar idioti noi~
~Am glumit~
~Vopsea~

Spune și tu ce crezi

