~Durere de cap~

image

Astazi a fost o zi productiva, as putea spune. In fond, m-am ales cu o multime de chestii: am un cucui de toata frumusetea, doua zgarieturi, o umflatura la mana si o vanataie al naibii de dureroasa la buca dreapta, plus faima si admiratia colegilor care inca se intreaba ce incercam sa fac. Incep sa reflectez la posibilele dati cand am enervat-o pe doamna karma…
Poate va intrebati cum s-a intamplat minunatia. Ei bine, partial a fost vina mea. Am intrat din plin intr-un geam, care stationa regulamentar, cu o viteza putin peste limita legala. Si acum banuiesc ca va intrebati de ce. Ei bine, eram fugarita de un individ periculos, costumat in dungi galbene si negre ce poseda o arma letala in posterior. Tind totusi sa cred ca geamul i-a fost complice. [pentru cei care cred ca vorbesc despre un hot scapat din inchisoarea portugheza (nu dau nume, F), este vorba despre o albina :| stiti… creaturile acelea mici si diabolice]
Acestea fiind spuse, ma duc sa ma culc. Mi-au ajuns peripetiile pe ziua de azi.

Spune și tu ce crezi

