~Viziune~

camera-photo-photography-polaroid-red-Favim.com-55930Ma pierd intre doua realitati care imi par straine, in ciuda faptului ca sunt viziuni ale viitorului meu, fragmente de imaginatie transformate in scenarii posibile. De fapt, in lumea mea, in universul paralel care imi acapareaza gandurile, aceste realitati par a se bate cap in cap, ajungand la o paruiala imaginara care ma innebuneste.

Nu stiu ce sa cred, ce sa fac sau ce ar trebui sa aleg. In urma cu aproape doua luni am perceput vorbele lui conturandu-se intr-un soi de promisiune, dar acum, cand lucrurile stau probabil extrem de diferit in comparatie cu atunci, acea promisiune se evapora si aproape ca dispare cu totul printre vapori de ignoranta. Dar nu-i nimic, caci intotdeauna apar oferte noi, iar eu am primit.

Si, totusi, parca trecutul imi surade mai mult decat prezentul, poate chiar mai mult decat viitorul. Si oricat as vrea sa pastrez acele memorii departe de gandurile mele macar pentru o vreme, macar pana la sfarsitul verii, nu reusesc. Prind forte noi si ma ataca atunci cand sunt cel mai vulnerabila, adica atunci cand visez cu ochii deschisi.

Iar intre realitatea numarul 1 si realitatea numarul 2, parca mai bine aleg o carte si ma contopesc in trairile personajelor.

3 Comments

Spune și tu ce crezi

