~2014…deja?~

tumblr_mpohf9ksf21rt7onuo1_500Nu am mai trecut pe aici de ceva vreme, poate cam mult…

Eu cand scriu evadez. Tocmai de aceea m-am oprit din scris. Ca sa imi impun un alt mod de evadare. Si a functionat, pentru o vreme. Am reusit sa pictez amintiri, chestii incredibile sau mai putin incredibile care sa imi alimenteze in momente ca asta nostalgia.

Fiind primul post din noul an, poate ar trebui sa ma conformez si sa imi fac si eu o listuta dintr-aia cliseica de dorinte. Nu de alta, dar am auzit ca se cam implinesc. (Evident, depinde si ce iti doresti)

Asaaa, dintr-ale deci-ului:

– tre’ sa ma pun mai bine cu limbile straine;

– ar fi simpatic daca as incepe sa inteleg ceva mai multe la matematica, mai ii putin pana la bac;

– suna stupid, dar vreau sa incerc sa fortific prieteniile existente, sa le reinvi pe cele vechi si sa creez unele noi;

– imi propun sa fac mai multa miscare, “sa mai fug o tara p-afara”;

– si ultima, dar nu cea din urma, imi impun sa nu ma mai scufund [atat de tare, macar] in groapa aia plina cu prostie, numita dragoste – creeaza al naibii de multe probleme si te mai si face sa arati penibil.

Cam atat…cred. Nu sunt lucruri imposibil de realizat. Dar nici prea usor.

Spune și tu ce crezi

