~Lume vine, lume trece~

1920411_493849174053534_1329934045_nNu am crezut că plecarea ei mă va afecta atât de mult, mai ales din punct de vedere emoţional. Şi totuşi, iată-mă scriind despre asta. Îmi va fi dor de multe aspecte ale celor nouă ani petrecuţi cu ea; îmi va fi dor de optimismul ei şi de pasiunea pentru istorie; de discuţiile pe care le purtam, de sfaturile primite de la ea şi de liniştea pe care vocea ei o năştea în mintea mea atunci când duceam un război cu mine însămi.

Nu îmi vine să cred că în urmă cu un an îi aşteptam cu nerăbdare plecarea. Unde mi-o fi fost capul?

Spune și tu ce crezi

