~Un EL şi o EA~

christmas-art-winter-beautiful-black-and-white-Favim.com-669306                                Dragă EL,

Îţi scriu fiindcă nu dispun de nici o altă ocupaţie în momentul de faţă.

Mi-am dat seama ce fel de persoană eşti încă din prima clipă, încă de când am vorbit prima dată. Nu îmi place să pun repede etichete oamenilor, dar sunt unele persoane cărora li se pot pune instant. Eşti genul de persoană mult prea bună ca să aibă parte de acelaşi gen de tratament din partea celorlalţi aşa cum tu le oferi lor. Dar eşti genul de persoană slabă, sensibilă.

Ştiu că nu o să înţelegi pe deplin ceea ce încerc să îţi spun prin scrisoarea asta. Ştiu că o să continui să pui întrebări, o să insişti. Şi totuşi, scrisoarea asta e singurul lucru pe care îl mai pot face. NU o să se întâmple niciodată ceea ce vrei tu să se întâmple. Nu îţi mai face iluzii după care tot pe umărul meu să vii şi să plângi, iar apoi să o iei de la capăt.

Nu am simţit niciodată ceea ce ai fi vrut tu să simt. Asta e. Îmi pare rău.

Cu sinceritate,

EA

Iar EL citi şi răsciti scrisoarea de atâtea ori cât îi fu nevoie să înţeleagă. Şi ştiţi care e ironia? EL a înţeles că se îndrăgostise de EA. Din cauza scrisorii.

Spune și tu ce crezi

