~Dezgust~

[Post datând din 24 Oct 2013]

A fost din milă?

tumblr_n2bqgiDigd1r6j154o1_500Desfund canalele memoriei. Sunt astupate de tot soiul de rahaturi emoţionale care s-au acumulat în timp.  Mi-am luat cu mine o pompă de cea mai bună calitate, cam scumpă, ce-i drept, dar e okay. Mă apuc de treabă, încercând să ignor din răsputeri mirosul asfixiant de rânced, de putregai al vârstei a treia.

Găsesc tot felul de mărunţişuri de care chiar uitasem. Găsesc amintiri naşpa şi amintiri şi mai naşpa. E ciudat să le revăd după atâta timp, mai ales că acum nu îmi mai ating corzile emoţiei, aşa că pot să mă holbez la ele cât poftesc, ignorând bineinţeles mirosul care îţi mută nările din loc.

Ce e cel mai aiurea e să îţi găseşti puţinele amintiri superbe pe care le aveai şi să le vezi murdare, pătate de rahat şi noroi şi, poate, … lacrimi? Aş vrea să dispară toate; aş vrea să dispară tot. Aş vrea să dispar eu.

Spune și tu ce crezi

