~De ce?~

Viaţa e mult prea scurtă ca să mai am timp să mă întreb “De ce?“. Pur şi simplu nu are rost. Şi totuşi, de ce?

De ce las lucrurile să rămână aşa dacă scârţâie atât de ireparabil?

De ce nu pun capăt unei irosiri de timp?

De ce îmi imaginez că lucrurile ar putea, brusc, să capete un alt traseu, unul perfect, impecabil, superb?

De ce accept lucruri care mă deranjează?

De ce nu fac o schimbare?

Aş putea să spun oricând STOP. Şi atunci de ce nu o fac? M-a prins obişnuinţa în ghearele ei? Sau mila? Melancolia? Teama de un viitor complet schimbat într-o direcţie pe care nu pot să o prezic?

Oare dacă aş spune STOP m-ar afecta într-atât încât să regret decizia aceasta mai mult decât aş fi regretat dacă aş mai fi pierdut câteva luni?

M-am confruntat cu singurătatea suficient încât să ştiu că în ultimele luni nu am gustat-o deloc. În aceste câteva luni mi-am dat seama cu cine vreau cu adevărat să conversez, să glumesc, să mă plimb. Să îmi petrec timpul pe care îl mai am cu ele. Să profit de prezent, să uit măcar o clipă de trecut şi să ignor viitorul despre care atât de mulţi îmi pun întrebări fără răspuns.

Vreau să fac o schimbare. Dar când? Aştept de atâta timp să vină momentul potrivit, dar cred că aştept nimicul, căci nu există. Şi atunci când? Nu azi, fiindcă astăzi e gata. Mâine? Nu, e prea devreme. Poate duminică. Sau…?

De ce nu pot?

La naiba cu frica asta!

 

2 Comments

  1. Nu există „momentul potrivit”. Alege un moment și dă-i șansa să fie așa-zisul „moment potrivit”. Renunță la tot ce-ți face rău și trăiește !
    Cu toții avem „de ce”-urile noastre, care ne țin câteodată pe loc, care ne înspăimântă și poate că găsim răspunsuri la ele, sau poate că nu..

Spune și tu ce crezi

