~1327?~

lock-tumblr1327? Nu. 1328? Nu. 1329?

A fost odată când am picat și eu in groapa aia numită Dragoste. Nu mă judecaţi, i se poate intâmpla oricui dacă nu e foarte atent pe unde calcă. Și cum eu sunt mai aeriană de felul meu, m-am trezit in groapă.

Am stat ceva timp acolo. La inceput mi-a plăcut. Era un loc nou, interesant, misterios. Dar cu fiecare zi care trecea simţeam tot mai mult nevoia să ies. Mă simţeam prizoniera, claustrofobă. Aveam nevoie de o gură proaspătă de aer și de lumină.

Nu mai știu exact cum s-a intâmplat, dar intr-o zi am reușit să ies. Mi-am promis in ziua aia că nu o să se mai intâmple.

Mi-am pus in grabă inima sub lacăt și am plecat mai departe. Lacăt dinăla cu cifru de patru cifre pe care nu ai cum să il spargi fără să știi codul. Au fost câţiva care au incercat să il deschidă. Fără succes.

Au trecut aproape doi ani. M-am gândit că poate ar fi timpul să dau jos lacătul. Am făcut cifrul. Nimic. Cârligul era incă inţepenit in găurica lacătului. Fuck! Am incercat alt cod. Nimic. Imi aminteam că făcusem in grabă cifrul. Să fi greșit când il setasem?

security1330? Nu. 1331? Nu.

Sunt câteva ore bune de când tot incerc să sparg codul de patru cifre. Oare am stricat lacătul? Nu cred. Sper că nu. Timpul imi va spune. Dar până atunci: 1332?

5 Comments

Spune și tu ce crezi

