~Detalii~

image

Mintea mea e un dezastru.

E vina ei. A intortochiat detaliile, intamplarile si mi-a relatat complet alta poveste spunandu-mi ca e a mea. Sa o cred? Asta ar schimba totul. Pana si albastrul in care aveam incredere, pana si sforile despre care credeam ca se rupsesera. Ce s-a intamplat de fapt?
Nu-mi vine sa cred ca am ajuns sa ma indoiesc in legatura cu o chestie de care eram atat de sigura. Si chiar eram. Asta din pricina ca mi-a luat mult sa imi dau seama, am si completat cu exemple concrete acolo unde era necesar.
Acum am goluri, spatii pentadimensionale pe care nu le pot umple cu informatie de teama sa nu ma insel iar. Nu jonglez bine cu datele problemei asteia, sunt prea stangace si ma trezesc ca scap amanuntele pe jos, iar ele se rostogolesc pana sub canapeaua convertibila si se pierd.
Astept ziua de maine, poate imi voi da seama de lucruri noi. Sau poate se va mai gasi cineva care sa amestece continuturile sertarelor de memorie. Poate.

Spune și tu ce crezi

