~Sunt (extra)ordinar.~

image

Cunoașteţi sentimentul ăla când tocmai te-ai trezit din somn și te gândești că ai avut un coșmar oribil, dar, după ce te dezmeticești bine, realizezi că, de fapt, respectivele lucruri s-au întâmplat în viaţa reală și că în vis doar le-ai rederulat?

E-atât de stupidă corupţia; e-atât de stupidă lumea… Toată lumea. Ăla e așa, celălalt pe dincolo, toţi. Numai eu sunt okay. Eu sunt cool, știu să captez interesul prin ceea ce spun, sunt îndrăgit, ce mai? Sunt cel mai tare profesor.

Mă, și vine blonda asta, mocofana asta de copiliţă să îmi pună ea beţe în roate, să mă facă să pic prost. Păi se poate? Las’ c-atunci când oi pune mâna pe ea, așa o ard de nu se vede. Cine se crede ea, o elevă, să îmi strice mie socotelile?! Nu se atinge ea de reputaţia mea. Eu sunt cel mai tare.