~Respect || Atenție~

11057452_863876933673240_2605450693171327403_n

Nu sunt  obișnuită să primesc respect. Poate pentru că nu l-am primit. Poate pentru că nu l-am cerut.

Am fost atât de distantă față de această formă de atitudine într-o vreme încât acum, când trebuie să preiau frâiele și să rag ca un leu demn de a fi respectat, nu pot decât să îmi alungesc gâtul cât să îmi înfig fața în nisip și să mă ascund precum un struț.

Întotdeauna m-am întrebat cum se simt oamenii care sunt respectați. M-am întrebat dacă și-o iau în cap. Mi-am răspuns singură că mulți se pierd în stima de sine și continuă să rătăcească etern într-o idolatrizare față de ei înșiși. Cu toate astea, sunt unii care valorifică acest sentiment de stimă și ajung să fie și mai respectați tocmai datorită faptului că nu se lasă mânuiți de narcisism.

Eu nu am reușit niciodată să impun respect. De multe ori, am reușit chiar opusul. Cunosc majoritatea factorilor care mă împiedică să beneficiez de această apreciere admirativă din partea celorlalți, dar nu cunosc și mijloacele prin care aș putea scăpa de ei. Am încercat. Am eșuat.

Oare am să reușesc vreodată?

Spune și tu ce crezi

